Veelgestelde vragen

Retourneren & terugbetaling

Hoe stuur ik artikelen terug?Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Om een artikel te retourneren, kun je de retouVerder lezenWanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?Het bedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort. We mogen hierbij echter wel wachten totdat wij het pakket hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat het pakketVerder lezenWaar kan ik mijn retourpakket afgeven?Je kan een retourzending altijd gratis afgeven bij elk PostNL punt.Verder lezenHoe kan ik mijn geld terugkrijgen?Mocht een door ons geleverd artikel op niet in orde zijn, dan kun je het artikel met het retourneringsdocument en onder vermelding van de reden uiteraard kosteloos aan ons terugstuVerder lezenMijn bestelling is door de verzending beschadigd, wat nu?Mocht een door ons geleverde artikel beschadigd, defect of op een andere manier niet in orde zijn, dan kun je een klacht indienen en het artikel met het retourdocument natuurlijk gVerder lezenIs retourneren gratis?Ja, je kan helemaal gratis je artikelen terug sturen. wij nemen de verzendkosten op ons.Verder lezenIs het mogelijk een geretourneerd artikel direct te ruilen?Helaas is het niet mogelijk om een geretourneerd artikel direct te ruilen. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort. We mogen hierbij echter wel wachten totdat wVerder lezenHoe lang heb ik om een artikel te retourneren?Nadat je je pakket ontvangen hebt heb je 100 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Meer informatie over het recht van retour vind je in onze algemene voorwaarden.Verder lezenHelp! Ik heb geen retourlabel- en sticker meer, wat nu?Mocht je de retourlabel- en sticker niet gekregen hebben of verloren hebben, kan je deze documenten heel eenvoudig via je account opnieuw downloaden en afdrukken: 1. Meld je met jVerder lezenOntvang ik een ontvangstbevestiging van mijn retourzending?Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over je retourzending nadat we deze ontvangen hebben.Verder lezenHoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?De terugbetaling vindt altijd via dezelfde manier plaats als de betaalmethode die je voor je bestelling hebt gekozen. Bij betaling met creditcard storten wij het bedrag terug op jVerder lezenNaar welk adres moet ik mijn retour sturen?Het exacte adres waarnaar de retour moet worden verzonden, wordt automatisch voorgedrukt op de retoursticker. De retoursticker vind je op het retourbewijs. Mocht je geen retourbewVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Mocht ons hulpcentrum je niet het passende antwoord hebben gegeven, schrijf ons dan een e-mail of neem telefonisch contact met ons op.

Mail ons

Gebruik het contactformulier om jouw aanvraag te beschrijven. We nemen contact met je op.
Contact formulier
Bel ons gratis (ma t/m zo, 8-22 uur)