Ontdek onze SUMMER SALE: Tot wel -70%5

Wat betekenen SEPA, IBAN en BIC?SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Dit is de naam van de nieuwe uniforme regeling voor nationale en Europeese betalingen. Een IBAN (International Bank Account Number, interVerder lezenWaar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?Die is heel makkelijk te vinden! Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.Verder lezenHoe wordt de btw weergegeven?De btw wordt uiteraard op elke factuur apart vermeld.Verder lezenWelke betaalmethoden kan ik gebruiken?Je kan betalen met: iDEAL, Achteraf betalen (Klarna), PayPal, Visa, Mastercard en cadeaukaarten.Verder lezenWaarom kan ik niet betalen met creditcard?Er zijn verschillende redenen waarom een betaling per creditcard niet mogelijk kan zijn. Bijvoorbeeld algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart, enz. VerVerder lezenWanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?Na het afronden van het betalingsproces worden de aangekochte artikelen voor je gereserveerd. Pas bij verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de geleverde artikelenVerder lezenWanneer en hoe ontvang ik mijn rekening?Je ontvangt per e-mail een factuur, meteen nadat je bestelling is verzonden.Verder lezenKan ik in termijnen betalen?Momenteel kun je helaas niet in termijnen betalen, maar we werken eraan en hopen dit op korte termijn te veranderen.Verder lezenKan ik een belastingvrije bestelling (tax-free) plaatsen?Helaas bieden we geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.Verder lezenKan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?Helaas is het niet mogelijk een factuur op naam van een bedrijf te ontvangen.Verder lezenOntvang ik een betalingsbevestiging?Bij een betaling met PayPal, creditcard of iDEAL, kan de bestelling alleen voltooid worden door een succesvol betalingsproces. De betalingsbevestiging voor deze drie betaalmethodenVerder lezenHoe kan ik met Klarna achteraf betalen?Kan ik achteraf betalen met Klarna? Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Verder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Mocht ons hulpcentrum je niet het passende antwoord hebben gegeven, schrijf ons dan een e-mail of neem telefonisch contact met ons op.

Mail ons

Gebruik het contactformulier om jouw aanvraag te beschrijven. We nemen contact met je op.
Contact formulier
Bel ons gratis (ma t/m vr, 8-22 uur, za-zo 9-20 uur)