Overslaan naar hoofd content

Jouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?

Nadat je jouw retour hebt afgegeven bij het afleverpunt, kun je de status van je retour bekijken op de overzichtspagina van je bestelling. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat wij je deze retourstatus kunnen weergeven.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat wij geen toegang hebben tot de traceergegevens van jouw retour, waardoor wij je hierover geen informatie kunnen verstreken:

- Als je niet het retourlabel uit het pakket hebt gebruikt, maar een zelf gegenereerd label uit je account of een label gegenereerd door onze klantenservice.

- Voor sommige artikelen maken wij gebruik van betrouwbare partners die voor ons bestellingen verzenden. Als jouw bestelling via een van deze partners is verzonden, hebben wij geen toegang tot de retourstatus.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)