Overslaan naar hoofd content

Help! Ik heb geen retourlabel- en sticker meer, wat nu?

Mocht je de retourlabel- en sticker niet gekregen hebben of verloren hebben, kan je deze documenten heel eenvoudig via je account opnieuw downloaden en afdrukken:

1. Meld je met je e-mailadres en wachtwoord aan
2. Klik in de bovenste balk op 'Jouw naam'.
3. Selecteer 'Account'.
4. Kies in het overzicht de bestelling die je graag wilt terugzenden, en klik op 'Bestelling retourneren'.
5. Er wordt een venster geopend. Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
6. Klik op 'RETOURNEREN' om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.

Bij bestellingen zonder registratie met een account of overige vragen neem je contact op met onze klantenservice. Het factuurbedrag wordt je, na controle van de geretourneerde artikelen, vergoed via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Let er wel op dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)