Overslaan naar hoofd content

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je jouw bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je bestelling niet binnen 2-4 dagen leverbaar is, zorgen wij ervoor dat we eerst de rest van de artikelen opsturen en daarna het artikel dat niet binnen de standaard levertijd geleverd kon worden. Het kan dan voorkomen dat je meerdere leveringen van ons ontvangt, die bij één bestelling horen. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat er nog een levering onderweg is van je bestelling.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)