SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail om het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een Track en Trace-code, waarmee je je pakket kan volgen. Je kunt de status van je pakket ook altijd bekijken in je account onder het kopje 'bestellingen'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)