Overslaan naar hoofd content

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)