01d
14u
35m
35s
SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode. Daarna ontvang je natuurlijk jouw fashion items en heb je hopelijk veel plezier van je nieuwe items. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je het heel eenvoudig retour sturen.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Kun je internationale bestellingen plaatsen?
Wat moet ik doen als mijn gewenste item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Vind hier meer antwoorden
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Kun je internationale bestellingen plaatsen?
Wat moet ik doen als mijn gewenste item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)