New Look: vooruitstrevend en snelgroeiend
Het verhaal van New Look begint in 1969 met één winkel in het Verenigd Koninkrijk. Van daaruit is het uitgegroeid tot een modemerk met circa 600 winkels aldaar en nog eens ongeveer 300 in Europa, China en Azië. Via de website levert New Look zelfs aan 120 landen wereldwijd. Het is een snelgroeiend merk dat vooruitstrevend is en massaal gevolgd wordt op social media. Het is bovendien betaalbaar gebleven en heeft als doel simpel, moedig en klantgeoriënteerd te werk te gaan. Dat is waarin het merk uitblinkt.
Kleding voor een breed publiek
Met kleding van New Look ben je ervan verzekerd dat je voldoet aan de laatste modetrends. New Look houdt alle actuele trends in de gaten en maakt het daarbij mogelijk de kleding betaalbaar aan te bieden. De leveranciers zitten verspreid over de hele wereld, waardoor ze snel op de laatste trends in kunnen spelen. Kleding van New Look is zowel voor mannen als voor vrouwen verkrijgbaar. Daarbij wordt er rekening gehouden met verschillende doelgroepen, waaronder tieners, zwangere vrouwen en lange of juist kleine mensen. Dit vooruitstrevende merk wil een zo breed mogelijk publiek bedienen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten van modieuze kleding, accessoires en schoenen.
New Look: kleding voor alle gelegenheden
New Look heeft een brede doelgroep en een uitgebreide collectie. Het maakt niet uit of je op zoek bent naar een casual outfit, feestjurk of nette kleding, het merk heeft het allemaal. Daarbij zijn veel items voor meerdere gelegenheden geschikt; het ligt er maar net aan hoe je het combineert. Dit is het mooie aan het merk: de outfits zijn geschikt voor overdag én met een paar kleine aanpassingen ook stijlvol in de avond. Lekker gemakkelijk en toch bijzonder stijlvol. Daarnaast is er een ruim aanbod aan accessoires. Op deze manier maak je je look helemaal af. Voor een volledige outfit kun je daarom altijd terecht bij New Look.