• Sneller bestellen
    • Eenvoudige Track & Trace
    • Nog makkelijker retourneren
  • Jouw verlanglijstje is leeg!
      Voeg iets mettoe aan je verlanglijstje.
  • Jouw winkelmandje is leeg!
      Voeg het item toe aan jouw winkelmandje.
Boohoo
165 item(s)
Volgen
ModelweergaveProductweergave

boohoo maakt mode toegankelijk en leuk!

boohoo herkent individualiteit en maakt mode toegankelijk en leuk. De filosofie van boohoo is vrij simpel: neem mode of het leven niet al te serieus. Met meer dan 100 nieuwe producten voor dagelijks gebruik, brengt het merk voortdurend iets nieuws op de markt. Daardoor ben je altijd verzekerd van de nieuwste looks voor weinig geld. Voor de meer dan 4 miljoen fans op social media en het online magazine heeft de modewebsite altijd de jurk die je in het weekend nodig hebt. Inmiddels is het merk wereldwijd een toonaangevende online modewinkelgroep. Maar het label wil veel meer doen. Zo werkt het nauw samen met Teenage Cancer Trust en andere organisaties om iets te betekenen in de levens van mensen over de hele wereld.

boohoo is veelzijdig en innovatief

boohoo werd in 2006 in Manchester opgericht en is een veelzijdig en innovatief merk dat zich richt op jonge, modebewuste klanten. Al meer dan tien jaar verlegt het merk haar grenzen om klanten 24/7 up-to-date en inspirerende mode te bieden. Het bedrijf telt nu meer dan vijf miljoen klanten. De merken boohoo, boohooMAN, PrettyLittleThing en Nasty Gal ontwerpen en verkopen kleding, schoenen, accessoires en schoonheidsproducten gericht op 16-30 jaar oude consumenten. De snelheid en wendbaarheid van de groep zorgen ervoor dat deze producten als eerste op de markt worden gebracht in de nieuwste on-trend stijlen en mode. De groep verkoopt producten aan klanten in bijna elk land in de wereld, met een sterke aanwezigheid in het Verenigd Koninkrijk, de VS, Europa en Australië.

boohoo houdt haar collecties altijd fris

Oprichter van boohoo is Mahmud Kamani. Samen met zijn zakenpartner Carol Kane richt hij zich met zijn £ 8 maxi-jurken en £ 12 jeans op 16- tot 24-jarigen met gevoel voor mode en beperkte financiële middelen. Oppervlakkig gezien heeft het e-commercebedrijf veel gemeen met andere modewebsites, maar toch zijn er een aantal belangrijke verschillen. Zo heeft het merk volledige controle over haar prijsstructuur. Verder koopt het zeer kleine hoeveelheden in, 300 - 500 stuks tegelijk, waardoor de collecties altijd fris blijven. Het assortiment omvat functionele, maar modieuze dameswerkkleding waarmee je je collega’s gegarandeerd kunt imponeren. Het succesvolle label heeft daarnaast bovendien een uitgebreide collectie gelegenheidskleding, variërend van schitterende jurken tot uitgaanskleding. Zo weet boohoo heel veel te bieden.

Naar boven