Kopen op rekening
Gratis verzending & retour
1-4 werkdagen levertijd
100 dagen retourrecht

Bestelling

Bestellen bij ABOUT YOU is heel eenvoudig: nadat je de gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst, kun je via de knop »Naar de kassa« de items eenvoudig bestellen. We raden je aan hiervoor een account aan te maken. Dit account kun je als nieuwe klant heel gemakkelijk tijdens het bestelproces aanmaken; je bent dan automatisch ingelogd. Als je al een account hebt, kun je inloggen met je (e-mailadres en wachtwoord). Daarna word je in drie stappen (adres - betaalwijze - bevestiging) door het bestelproces geleid en kun je je bestelling afsluiten. Je kunt ook bestellingen plaatsen wanneer je je niet hebt geregistreerd met een account. Klik hiervoor in het registratieformulier op »Verder zonder aanmelding« en volg het bestelproces. Daarnaast kun je ook met je Facebook aanmeldgegevens bij ons inloggen.

Helaas is het niet mogelijk je bestelling telefonisch bij ABOUT YOU te plaatsen. Onze klantenservice helpt je echter graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We horen graag van jou!

Nee, om bij ABOUT YOU te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd. Klik hiervoor in het registratieformulier op »Verder zonder aanmelding« en volg het bestelproces.

Over het algemeen geldt er bij ABOUT YOU geen minimale bestelwaarde. Het is wel mogelijk dat bij bepaalde betaalmethodes je een minimum bestelwaarde van €7 moet hebben. Met iDEAL kun je echter altijd betalen ongeacht de bestelwaarde.

Over het algemeen geldt er bij ABOUT YOU geen maximale bestelwaarde. De maximale hoogte van het bedrag waarvoor je kunt bestellen, is afhankelijk van de gekozen betalingsaanbieder.

Om je vorige bestellingen te bekijken, log je in op www.aboutyou.nl met je e-mailadres en je wachtwoord. In de kopregel vind je onder »Account« een overzicht waarin al je vorige bestellingen worden vermeld.

Wij willen graag proberen je bestelling te annuleren. Als de bestelling nog niet in ons systeem is verwerkt, sturen we je aanvraag door naar onze logistieke partner. Is de annulering succesvol uitgevoerd, dan ontvang je een bevestiging van ons. Om je bestelling te annuleren, neem je per e-mail contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl.

Het is niet altijd mogelijk om het adres te wijzigen, maar we proberen het wel heel graag voor je. Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl. Ons service team helpt je graag verder.

Momenteel kunnen wij onze artikelen alleen binnen Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland leveren. Wil je per e-mail op de hoogte worden gehouden wanneer we ook in andere landen leveren, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Maak je geen zorgen, want het is zeker nog mogelijk dat het artikel weer terug in de shop komt. Het is lastig om je te zeggen wanneer het artikel precies weer beschikbaar is maar we sturen je graag een herinnering zodra het item er weer is. Om je aan te melden voor deze melding kun je de detailpagina van het artikel openen, de gewenste maat selecteren en in de volgende stap je e-mailadres achterlaten, zodat je automatisch een e-mail van ons ontvangt zodra het artikel beschikbaar is.

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.aboutyou.nl aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Aan oproepen uit het buitenland kunnen kosten zijn verbonden.

Wij bieden je graag de beste service. Daarbij hoort vooral de snelle en vlotte afhandeling van je bestelling. We hebben je geboortedatum aan de ene kant nodig om je altijd te kunnen onderscheiden van andere klanten met eventueel dezelfde naam, en aan de andere kant als bewijs van je meerderjarigheid.

Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop ABOUT YOU vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Daarnaast hebben we ook een shopping app voor Apple en Android. Je kunt de app downloaden in de App Store of de Google Play Store door te zoeken naar het sleutelwoord ABOUT YOU. Als je vragen hebt over het downloaden of het gebruik van de app neem dan contact op met onze klantenservice.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Betaling

Je kunt kiezen tussen de volgende betaalwijzen: kopen op rekening, automatische incasso, PayPal, Visa/MasterCard en iDEAL.

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.

Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.

Je ontvangt per e-mail een factuur direct nadat je bestelling is verzonden.

Helaas is het bij ABOUT YOU niet mogelijk een factuur op naam van jouw bedrijf te ontvangen.

De BTW wordt natuurlijk op de factuur weergegeven.

We bieden geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid »Betalen in termijnen« helaas niet aan.

Samen met je betaling worden de aangekochte artikelen voor je gereserveerd. Pas bij verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de geleverde artikelen aangerekend op je creditcard.

Als een betaling per creditcard niet mogelijk is, kan dat verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart enz. Verder moet je creditcardrekening gecodeerd zijn voor het 3-D Secure betaalproces. Als alternatief bieden we je graag de volgende betaalwijzen: kopen op rekening, automatische incasso, PayPal en iDEAL.

Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.

SEPA staat voor één euro-betaalruimte (gemeenschappelijke eurobetalingsruimte). Zo noemt men de nieuwe eenvormige regulering van het nationale en Europese betalingsverkeer. Bij IBAN (International Bank Account Number, internationaal bankrekeningnummer) gaat het om een getal dat alle nationale rekeninggegevens vervangt. De BIC (business identificatiecode) is een internationaal gestandaardiseerde bankcode, waarmee betaaldienstverleners wereldwijd eenduidig worden geïdentificeerd.

Waardebon

Heb je een waardebon, dan kun je de code ervan direct tijdens het betalingsproces invoeren in het veld »Waardeboncode«. Het factuurbedrag van je bestelling wordt dan meteen verminderd met de waarde van je waardebon.

Waardebonnen kunnen alleen tijdens het online betaalproces worden ingewisseld.

Waardebonnen kunnen achteraf niet meer verwerkt worden. Mocht je de waardebon vergeten hebben in te wisselen, gebruik hem dan bij de volgende bestelling bij ABOUT YOU.

Mogelijke problemen bij het inwisselen van waardebonnen kunnen de volgende oorzaken hebben:

  1. De code is al ingewisseld en de waardeboncode is daardoor verbruikt.
  2. De waardebon werd voor een bepaald account verstrekt en is gekoppeld aan een emailadres.
  3. Er geldt een minimale en/of maximale bestelwaarde voor de waardebon.
  4. De waardebon geldt niet voor alle merken.

Mocht je waardeboncode om een andere reden niet werken, dan helpt onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.nl) je graag verder. Houd hiervoor je waardeboncode gereed.

Waardebonnen kunnen niet in contanten worden uitbetaald.

Je onze waardebonnen ook bij een bestelling met gepersonaliseerde artikelen inwisselen. Let hierbij wel altijd op de betreffende voorwaarden van de waardebon.

Verzending & bezorgkosten

De verzendkosten voor verzending en retour van de artikelen alsmede de kosten voor de verpakking neemt ABOUT YOU voor haar rekening.

Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 1 - 4 werkdagen. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven wat de preciese levertijd zal zijn.

Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Als je op de hoogte wilt worden gehouden over nieuwe leverlanden, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Wij versturen onze artikelen met PostNL of DHL. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven hoe jij je pakket zult ontvangen.

Je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres, bijvoorbeeld op je werklocatie. Let op: dit is niet mogelijk bij kopen op rekening.

We vinden het belangrijk om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Mocht een artikel in een uitzonderlijk geval niet binnen 1 - 3 werkdagen kunnen worden geleverd, dan kan het voorkomen dat we je bestelling in meerdere deelleveringen verdelen. Op deze manier zorgen we ervoor dat je de bestelde artikelen steeds zo snel mogelijk ontvangt.

Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.aboutyou.nl aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Aan oproepen uit het buitenland kunnen kosten zijn verbonden.

Om de leveringsstatus van je bestelling te bekijken klik je op de link in de verzendbevestiging die we je per email toesturen. Voor elk pakket dat naar je wordt gestuurd, ontvang je een verzendbevestiging inclusief een link naar het volgen van je zending.

Het is niet altijd mogelijk om het adres te wijzigen, maar we proberen het wel heel graag voor je. Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder.

Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd of op welke manier dan ook niet in orde zijn, dan kun je ons het artikel gratis terugsturen. Het zou fijn zijn als je op het retourbewijs aangeeft waarom je het artikel terugstuurt. Zodra het artikel bij ons is aangekomen en is gecontroleerd, wordt e.e.a. gecrediteerd op de manier die je als betaalwijze hebt opgegeven.

Retourneren & terugbetaling

Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Om een artikel te retourneren, kun je de retoursticker en het retourbewijs gebruiken. En zo gemakkelijk gaat het:

  1. Plaats het artikel in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in het pakket.
  2. Doe het retourbewijs erbij.
  3. Plak de retoursticker op het afgesloten pakket.
  4. Vervolgens geef je het dan nog af bij het dichtstbijzijnde kantoor van PostNL.
Mocht je de retourdocumenten in een uitzonderlijk geval niet ontvangen hebben, dan kun je ze heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken. Je vindt meer informatie hierover in de vraag “Waar vind ik een retourlabel voor de retournering?”. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch (ma t/m zo, 8:00 - 22:00 uur) door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Wij betalen je het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug via de betaalwijze die je hebt gebruikt. We mogen echter wel wachten tot het moment dat we de artikelen retour hebben ontvangen en gecontroleerd, of totdat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen!

Je hebt bij ons altijd 100 dagen bedenktijd, en je mag daarom binnen 100 dagen je artikelen terugsturen zonder een reden op te geven. Je hoeft ons vooraf ook niet te melden wanneer je een artikel terug wilt sturen. Bij een voorafgaande aanmelding van de retour (nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 100 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Je mag gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice.

Sjabloon Herroepingsformulier

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: ABOUT YOU GmbH
Domstrasse 10
20095 Hamburg, Duitsland
E-mail: klantenservice@aboutyou.nl
Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede, dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Besteld op/ontvangen op (*):
Naam consumenten(en):
Adres consument(en):
Handtekening consument(en): (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)



________________________________

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Mochten de retourdocumenten in een uitzonderlijk geval niet beschikbaar zijn, dan kun je ze heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken:

  1. Meld je met je e-mailadres en wachtwoord aan bij www.aboutyou.nl
  2. Klik in de bovenste balk, rechtsboven op het eerste icoontje.
  3. Selecteer »Account«.
  4. Kies in het overzicht de bestelling die je graag wilt terugzenden, en klik op »Bestelling retourneren«.
  5. Er wordt een venster geopend.
  6. Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
  7. Klik op »RETOURNEREN« om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.

Bij bestellingen zonder registratie met een account of overige vragen neem je contact op met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch (ma t/m zo, 8:00 - 22:00 uur) door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Het factuurbedrag wordt je - na controle van de geretourneerde artikelen - vergoed via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen.

Mocht een door ons geleverd artikel op welke manier dan ook niet in orde zijn, dan kun je ons het artikel natuurlijk gratis met het retourbewijs onder vermelding van de reden van terugzenden retourneren. Zodra het artikel bij ons is aangekomen en is gecontroleerd, wordt e.e.a. gecrediteerd op de manier die je als betaalwijze hebt opgegeven. Nu gewoon het artikel opnieuw bestellen. Lees meer over onze klachtenprocedure onder het kopje "Contact" en de vraag "Wat is jullie klachtenprocedure?"

Helaas is het niet mogelijk een geretourneerd artikel direct te ruilen. Zodra het door jou geretourneerde artikel bij ons is aangekomen en is gecontroleerd, wordt e.e.a. gecrediteerd op de manier die je als betaalwijze hebt opgegeven. Daarna kun je het artikel opnieuw bestellen.

Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd zijn, gebreken hebben of op welke manier dan ook niet in orde zijn, dan kun je natuurlijk een klacht indienen over het artikel en het samen met het retourbewijs gratis aan ons terugzenden. Alle informatie over het onderwerp Retourneren vind je onder »Hoe retourneer ik een artikel en maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?«. en voor meer informatie over onze klachtenprocedure verwijzen we graag naar het kopje »Contact« en de vraag »Wat is jullie klachtenprocedure?«

Bij ABOUT YOU heb je na ontvangst van je bestelling, 100 dagen de tijd om artikelen aan ons te retourneren. Je hoeft ons vooraf ook niet te melden dat je een artikel terug wilt sturen. Bij een voorafgaande aanmelding van de retour (nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 100 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Je mag gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice. Meer informatie over het recht van retour bij ABOUT YOU vind je in onze algemene voorwaarden (AV).

De verzendkosten voor de terugzending van de artikelen neemt ABOUT YOU voor haar rekening. Mocht je geen retoursticker hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt je retourzending afgeven bij elk PostNL punt.

Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail betreffende je retourzending nadat we deze ontvangen hebben.

De bijschrijving van het bedrag van jouw retourzending vindt altijd op de manier plaats die je als betaalwijze hebt opgegeven.

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het factuurbedrag tussen 3 tot 14 werkdagen naar je overgemaakt op de betaalwijze die je hebt geselecteerd bij het bestellen. Er kan soms wat verwerkingstijd tussen zitten.

Je kunt de documenten heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken:

  1. Meld je met je e-mailadres en wachtwoord aan bij www.aboutyou.nl
  2. Klik in de bovenste balk op »Jouw naam«.
  3. Selecteer »Account«.
  4. Kies in het overzicht de bestelling die je graag wilt terugzenden, en klik op »Bestelling retourneren«.
  5. Er wordt een venster geopend. Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
  6. Klik op »RETOURNEREN« om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.

Bij bestellingen zonder registratie met een account of overige vragen neem je contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder. Het factuurbedrag wordt je - na controle van de geretourneerde artikelen - vergoed via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen.

Helaas bieden we je deze mogelijkheid nog niet aan. Je kunt je pakket op dit moment bij het dichtstbijzijnde kantoor van PostNL afgeven. De verzendkosten voor de retourzending nemen we graag voor onze rekening.

Het exacte adres waarnaar de retourzending moet worden gestuurd, wordt automatisch op de retoursticker vermeld. Voor de retoursticker verwijzen we je naar je ontvangstbewijs. Mocht je geen ontvangstbewijs meer hebben, meld je dan ofwel met je e-mailadres en wachtwoord aan bij je account onder www.aboutyou.nl en druk daar het betreffende retourbewijs en de retoursticker bij je bestelling af. Het retourbewijs leg je in het pakket en de retoursticker plak je boven op het pakketje. Je kunt een retourzending altijd gratis afgeven bij elk kantoor van PostNL.

Mijn account

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op »Aanmelden«, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op »Nu gratis aanmelden« en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken.

Je kunt je helemaal gratis bij ABOUT YOU registreren.

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn de gegevens veilig.

Natuurlijk worden bij ABOUT YOU alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt.

Klik op de homepage in de koptekst onder »Aanmelden« op »Wachtwoord vergeten«? en voer het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent. We sturen je direct een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Als je bent ingelogd op je account, kun je daar je adresgegevens bekijken en bewerken. Om je e-mailadres, telefoonnummer of naam te wijzigen, neem je contact op met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder.

Stuur een e-mail met daarin je wens aan klantenservice@aboutyou.nl en we zullen je account meteen verwijderen.

Nieuwsbrief

Onze nieuwsbrief houdt je op de hoogte van leuke acties en sales in de online shop en informeert je daarnaast over de laatste trends. Je blijft met onze nieuwsbrief up-to-date over nieuwe artikelen, trends, waardebonnen, sale en andere acties.

Als je geen van onze speciale sale acties wilt missen, kan je je gratis aanmelden voor onze nieuwsbrief. Laat je e-mailadres achter in de sectie »Nieuwsbrief ontvangen« onderaan de pagina en je ontvangt direct een email om je inschrijving te bevestigen.

Als je je per abuis hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief en deze niet meer wilt ontvangen, dan kun je je natuurlijk op elk gewenst moment weer afmelden. Dit doe je door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Na je inschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je een bevestiging per e-mail met een activeringslink. De inschrijving is pas succesvol, als je op deze link hebt geklikt. Mocht je geen mail voor de bevestiging hebben ontvangen, dan kan het zijn dat de e-mail in de ongewenste email terecht is gekomen. Voeg in dat geval newsletter@aboutyou.nl toe aan je adresboek. Als je de nieuwsbrief dan nog steeds niet ontvangt, neem dan contact met ons service team via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. De klantenservice zal onderzoeken waarom je de nieuwsbrief niet ontvangt.

Onze nieuwsbrief verschijnt op verschillende momenten wanneer we iets interessants te melden hebben. Wanneer er bijvoorbeeld nieuws uit de modewereld is of wanneer er een speciale sale actie is.

Technologie

We willen natuurlijk dat je de beste winkelervaring bij ons beleeft en werken er dag en nacht aan om er zeker van te zijn dat ook hebt. Mocht er toch een technisch probleem zijn of mocht iets niet werken naar jouw verwachting, neem dan contact met ons op.Dit doe je per email via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Om van alle functies van onze online shop gebruik te kunnen maken, gebruik je het best de meest actuele versie van je browser. Controleer daarom of je de nieuwste versie van je webbrowser hebt gedownload en of JavaScript is geactiveerd. Kijk ook even of cookies zijn toegestaan. Meer informatie over deze punten vind je hieronder.

ABOUT YOU ondersteunt alle webbrowsers.

Cookies zijn kleine tekstbestanden die meestal vanuit een website op uw computer worden gepaatst. Als je een website opnieuw bezoekt, wordt de informatie uit de cookie automatisch gelezen en verwerkt. In onze shop gebruiken we bijvoorbeeld cookies om items in jouw winkelmandje op te slaan. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw bij ABOUT YOU aan te melden. Verder kun je dankzij het gebruik van cookies zien welke artikelen je voor het laatst hebt bekeken.

De procedure voor het inschakelen van cookies is afhankelijk van je browser:

Google Chrome

Open het menu van de browser en ga naar »Instellingen« op. Onder de rubriek »Privacy« klik je op »Inhoudsinstellingen«. Activeer vervolgens onder »Cookies« de instelling »Lokale gegevensopslag toestaan« (aanbevolen). Sluit het venster en vernieuw de pagina.

Internet Explorer 9-11

Open het menu van de browser (versnelling) en ga naar "Internetopties" op. Klik op het tabblad 'Privacy' en verplaats vervolgens onder instellingen de schuifregelaar naar beneden om alle cookies toe te staan. Klik op »OK« om het venster »Instellingen« te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

Mozilla Firefox

Open het menu van de browser (knop »Firefox«) en selecteer »Instellingen«. Ga naar de sectie »Privacy«. Stel de selectielijst naast »Firefox wordt een kroniek:« op »Gebruikergedefinieerde instellingen maken«. Vink »Cookies accepteren« aan om cookies toe te staan en selecteer de opties »Bewaren totdat:« en »ze niet meer geldig zijn«. Klik op »OK« om het venster »Instellingen« te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

Apple Safari

Open het menu van de browser (versnelling) en selecteer »Instellingen...«. Ga naar de sectie »Privacy« en selecteer de instelling »Nooit« onder »Cookies blokkeren:«. Sluit het venster en vernieuw de pagina.

JavaScript is een scripttaal om gebruikersinteracties te beoordelen, de inhoud van de website te wijzigen, opnieuw te loaden of te genereren.

Om comfortabel bij ABOUT YOU te kunnen shoppen, raden we je aan Javascript in te schakelen zodat je zonder problemen van alle functies in onze online shop gebruik kunt maken.

iPad/tablet/smartphone

De ABOUT YOU website kun je natuurlijk ook op je iPad of tablet bezoeken. De shop wordt automatisch aangepast aan het apparaat dat je gebruikt.

Om je altijd en overal de perfecte winkelervaring te garanderen, wordt de weergave van de website voor iPads en tablets geoptimaliseerd.

Voor Apple- en Android-smartphones bieden wij een ABOUT YOU shopping app. De app download je in de App Store of Google Play Store wanneer je zoekt naar "ABOUT YOU". Als je vragen hebt over het downloaden of het gebruik van de app, neem dan contact op met onze klantenservice.

Over ons

Wij zijn een jong bedrijf dat vanuit verschillende gebieden het beste samenbrengt: passie voor mode, unieke technologie en de infrastructuur van één van's werelds grootste handelsgroepen. Bij ons hoef je niet lang te zoeken naar mode die je inspireert en bij je past. We helpen je precies datgene te vinden wat overeenkomt met je persoonlijkheid.

ABOUT YOU GMBH
Domstrasse 10
20095 Hamburg Duitsland

Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg, Duitsland
Handelsregister nr.: HRB 120869
Belastingnummer: NL 825476653B01

Je kunt ons bereiken op:
E-mail: klantenservice@aboutyou.nl
Telefoon: 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00-22:00 uur)

Contact

Je kunt onze klantenservice op elk gewenst moment per e-mail bereiken via klantenservice@aboutyou.nl en (ma t/m zo, 8:00-22:00 uur) telefonisch door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Gratis voor Nederlandse nummers, er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Wij willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice per email of telefoon. We reageren altijd binnen 24 uur op jouw klacht die je per email stuurt en gaan dan op zoek naar een oplossing. Binnen 14 dagen krijg je altijd een inhoudelijke reactie over jouw klacht. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen, mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Winactie

Voorwaarden voor deelname en informatie over actuele prijsvragen staan direct in de voorwaarden van de winactie of prijsvraag. Als je verdere vragen hierover hebt, neem dan contact op met onze klantenservice:

E-mail: klantenservice@aboutyou.nl
Telefoon: 0800 / 022 99 67 * gratis voor alle Nederlandse telefoonnummers.
Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.