Achteraf betalen
Gratis verzending & retour
Snelle levering
100 dagen retourrecht


Hoi! Waar heb je een vraag over?

ABOUT bestellen

Bestellen
Bestellen bij ABOUT YOU is leuk en simpel! Shop op onze site www.aboutyou.nl of via onze app voor Apple en Android.

Gegevens invullen, betalen en bestelling afronden
- In de kassa voer je tijdens de eerste stap jouw gegevens in. Je kunt hier ook een account aanmaken zodat je altijd heel makkelijk de status van je bestellingen kunt inzien, zelf retour etiketten kunt printen en je de volgende keer je gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Liever geen account? Natuurlijk kun je ook bestellen zonder een account aan te maken. Dit doe je door te klikken op "Ik ben een nieuwe klant" en dan op "meld je als gast aan". Je voert hier ook je bezorg- en factuuradres is.

- Daarna ga je naar de betaalstap. Hier kies je jouw gewenste betaalmethode (iDEAL, achteraf betalen, creditcard of PayPal). Hier kun je ook een kortingscode invullen.

- Wanneer alles klopt, kun je klikken op nu bestellen en betalen en wordt jouw bestelling voltooid. Vervolgens ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling en als je pakket is verzonden een mail met daarin een track en trace code.

Nee, om bij ons te shoppen heb je geen account nodig, klik hiervoor in het registratieformulier op ;Meld je als gast aan+ en volg het bestelproces. We raden je echter wel aan om een account aan te maken om je zo de best mogelijke shopping ervaring te kunnen bieden. Dit is de reden dat je in onze app wel een account nodig hebt om te bestellen. Daarnaast kun je in je account ook altijd alle informatie over je laatste bestellingen vinden.

Over het algemeen geldt er bij ABOUT YOU geen minimum- of maximum bestelwaarde. Het is wel zo dat bij bepaalde betaalmethodes je een bestelling moet plaatsen van minimaal 7 en is het mogelijk dat er een maximale bestelwaarde is, dit wordt altijd in de kassa aangegeven. Daarnaast kan het zijn dat je een minimale bestelwaarde moet hebben om een kortingsvoucher te gebruiken, bekijk hiervoor de voorwaarden van jouw kortingsvoucher.

Is je favoriete item in jouw maat uitverkocht? Dat is vervelend! Wij sturen je graag meteen een bericht zodra het item weer op voorraad is. Als je een automatisch bericht van ons wilt ontvangen kun je op je gewenste maat klikken, en vervolgens je e-mailadres achterlaten om de melding aan te zetten.

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Geen mail ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, zij zoeken gelijk voor je uit wat de status van je bestelling is: klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). *Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

Wij zullen ons best doen om je bestelling meteen te annuleren, neem contact op met onze klantenservice die je verder zullen helpen. Annuleren kan alleen als de bestelling nog niet te ver in het proces zit. Wij zullen contact opnemen met DHL / PostNL. Als de annulering is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. De reden hiervoor is dat ons systeem het niet toelaat om adressen te veranderen vanwege fraude. Bestellingen worden bij ons ook gelijk verwerkt en adresgegevens worden meteen doorgegeven aan PostNL of DHL.

Wanneer je pakketje door PostNL wordt bezorgd, is het mogelijk dat nadat het pakket bij PostNL aangekomen is, je het adres kunt wijzigen in jouw MijnPostNL account, we kunnen dit helaas niet garanderen. Je kunt zelf online op www.mijnpostnl.nl een account aanmaken of de app downloaden en kijken of het mogelijk is. Je hebt hiervoor je track & trace nummer nodig. Wanneer je een adreswijziging doorvoert bij PostNL is het mogelijk dat de levering met 1 dag wordt vertraagd. Heb je vragen over het MIjnPostNL account? Neem dan contact op met de PostNL klantenservice: 0900 0990

Je kunt je bestelling anders ook door ons laten annuleren. Neem hiervoor z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling al te ver in het proces zit kan het zijn dat je bestelling alsnog wordt geleverd bij het verkeerde adres. Als het pakket onbezorgbaar is, wordt het pakket automatisch terug naar ons gestuurd.

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account nodig. Log in en klik vervolgens op Account, hier staat een overzicht van de status van al je vorige bestellingen.

We hebben deze gegevens nodig om je bestelling vlot en goed te kunnen afhandelen. Een geboortedatum hebben wij bijvoorbeeld nodig om je te kunnen onderscheiden van andere klanten met dezelfde naam, en als bewijs van meerderjarigheid. We houden ons strict aan de privacy-wetgeving, en zullen je gegevens nooit delen met andere partijen. En mocht je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, wie weet krijg je wel een cadeautje op je verjaardag ;-)

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.aboutyou.nl aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Aan oproepen uit het buitenland kunnen kosten zijn verbonden.

ABOUT betalen

Bij ABOUT YOU kan je betalen met:

  • iDEAL
  • Achteraf betalen
  • PayPal
  • Visa/Mastercard
  • Wat moet ik weten over iDEAL?
    Wanneer je betalen kiest via iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de door jou gekozen bank. Hier kan je zonder voorafgaande registratie eenvoudig, veilig en zeker betalen. Je bestelling wordt dankzij de directe overschrijvingsbevestiging gelijk verwerkt en we sturen je meteen een bevestigingsmail. Wanneer je iets retour stuurt wordt het bedrag terug op je rekening gestort.

    Wat moet ik weten over achteraf betalen?
    Wanneer je kiest voor achteraf betalen, betaal je pas nadat je je bestelling hebt ontvangen en betaal je alleen voor die items die je graag wilt houden. De betaalmethode wordt mogelijk gemaakt door onze samenwerking met RatePAY.

    Kan ik achteraf betalen?
    Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt komt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider RatePAY bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://www.ratepay.com/aanvullende-voorwaarden-en-privacybeleid-nl/

    Wat is de betalingstermijn van mijn rekening?
    Je krijgt 30 dagen de tijd om de rekening te betalen.

    Naar welk rekeningnummer kan ik het bedrag overmaken?
    Onze IBAN vind je op de factuur die we je gestuurd hebben. We hebben de volgende rekeninggegevens:

    Ontvanger: ABOUT YOU GmbH
    IBAN: NL06 INGB 0660 2696 00

    Vergeet niet jouw bestel- en klantnummer erbij te vermelden. Mocht je vragen hebben of ben je je factuur kwijtgeraakt? Neem dan graag contact op met onze klantenservice!

    Waarom kan ik niet achteraf betalen?
    Deze betalingsmethode wordt aangeboden door onze partner RatePay. Als je kiest om achteraf te betalen worden je gegevens doorgestuurd en zullen zij een kredietwaardigheidscheck uitvoeren. Het kan dan gebeuren dat zij er voor kiezen dat jij geen gebruik mag maken van deze service. Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar de volgende link: https://www.ratepay.com/aanvullende-voorwaarden-en-privacybeleid-nl/. Als je geen gebruik kon maken van achteraf betalen kun je altijd nog betalen via een van onze andere betaalmethodes. Na een paar bestellingen via deze betaalmethodes kun je waarschijnlijk wel achteraf betalen omdat je dan als betrouwbaar wordt ingeschat.

    Wat moet ik weten over PayPal?
    Met PayPal betalen is eigenlijk heel makkelijk. Je hoeft geen bestaand account te hebben om met PayPal te kunnen betalen. Je kunt een nieuw account aanmaken tijdens het betalingsproces of je de betaling als gast uitvoeren. Na het bevestigen van je bestelling en het betalen bij PayPal, word je weer terug naar de ABOUT YOU website gestuurd.

    Wat moet ik weten over Creditcard?
    Je kunt bij ons met VISA of Mastercard betalen. Je kunt je gegevens op een veilige manier met 3D secure code aan ons doorgeven en na de betaling krijg je meteen een bevestiging van ons.

    Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?
    Samen met je betaling worden de aangekochte artikelen voor je gereserveerd. Pas bij verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de geleverde artikelen afgeschreven op je creditcard.

    Waarom kan ik niet betalen met creditcard?
    Als een betaling per creditcard niet mogelijk is, kan dat verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart enz. Verder moet je creditcardrekening gecodeerd zijn voor het 3D Secure betaalproces. Als alternatief bieden we je graag de volgende betaalwijzen: achteraf betalen, PayPal of iDEAL.

    Waar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?
    Die is heel makkelijk te vinden! Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.

    Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens altijd veilig.

    Je kunt tijdens het betalen altijd terug gaan naar vorige stappen, om bijvoorbeeld je gegevens nog te wijzigen. Je kun alleen niet op een later moment verder gaan met het afronden van je betaling wegens veiligheidsredenen.

    Je ontvangt per e-mail een factuur direct nadat je bestelling is verzonden.

    Helaas is het bij ABOUT YOU niet mogelijk een factuur op naam van jouw bedrijf te ontvangen.

    De BTW wordt natuurlijk op de factuur weergegeven

    Sorry, we bieden geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.

    Je kunt helaas niet in termijnen betalen bij ABOUT YOU.

    ABOUT waardebonnen & winacties

    Leuk dat je een waardebon in je bezit hebt! Je kunt jouw waardeboncode tijdens de laatste stap van je bestelling invoeren in het veld Waardeboncode. We kunnen je waardebon helaas niet meer achteraf verrekenen, je kunt hem dan natuurlijk gebruiken bij je volgende bestelling.

    Ons systeem staat het helaas niet toe om waardebonnen achteraf te verrekenen. Mocht je de waardebon vergeten hebben in te wisselen, dan kun je hem altijd bij de volgende bestelling bij ABOUT YOU gebruiken.

    Wat vervelend dat de waardebon niet werkt! Misschien komt het omdat...

    ...de code al eens eerder is ingewisseld
    ...de waardebon gekoppeld is aan een bepaald account of emailadres
    ...er een minimale/maximale bestelwaarde voor de waardebon bestaat
    ...de waardebon niet geldig voor bij alle merken
    ...je maar 1 waardebon per bestelling in kunt leveren

    Staat de reden er niet tussen? Bel dan onze klantenservice, zij helpen je graag verder om uit te zoeken waarom je waardebon niet werkt!

    Waardebonnen kunnen helaas niet in contanten worden uitbetaald.

    Je kunt de waardebon voorwaarden van jouw waardebon altijd bekijken op: www.aboutyou.nl/waardebon-voorwaarden

    Voorwaarden voor deelname en informatie over actuele prijsvragen staan direct in de voorwaarden van de winactie of prijsvraag. Als je hier verdere vragen over hebt, neem dan contact op met ons service team: e-mail: klantenservice@aboutyou.nl. Telefoon: 0800 / 022 99 67 * gratis voor alle Nederlandse telefoonnummers. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

    ABOUT verzenden & bezorgen

    Nee, de verzending is helemaal gratis. De kosten voor verzending, retour, en verpakking nemen wij op ons.

    Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 2 - 4 werkdagen. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt ook altijd aangegeven wanneer jouw pakket ongeveer geleverd zal worden.

    Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail om het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen. Je kunt de status van je pakket ook altijd bekijken in je account onder het kopje bestellingen.

    Op dit moment leveren wij alleen in Nederland, Belgik, Polen, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
    Mis je een land? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en wij zullen het je gelijk laten weten als we uitbreiden naar andere landen.

    Wij versturen onze artikelen via PostNL of DHL. Aan het eind van het bestelproces kan je zien via welke provider jij je pakket zult ontvangen.

    Nee, dit is helaas nu nog niet mogelijk.

    Jazeker! Je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres als je factuuradres. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling laten leveren op je werk. *Let op: deze optie is niet mogelijk bij de betaalmethode achteraf betalen.

    Vervelend om te horen dat jouw pakketje niet goed is aangekomen. Is het toevallig bij de buren bezorgd? In het geval dat de track & trace aangeeft dat het pakket is bezorgd maar je hebt het niet ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch (ma t/m zo, 8:00 - 22:00 uur) door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Wij helpen je graag verder!

    Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je je bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je artikel niet binnen 2-4 dagen leverbaar is, zorgen wij ervoor dat we eerst de rest van de artikelen opsturen en daarna het artikel dat niet binnen de standaard levertijd geleverd kon worden. Het kan dan voorkomen dat je meerdere leveringen van ons ontvangt, die bij een bestelling horen.Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat dit het geval is.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturen. Het zou fijn zijn moest je op je retourformulier aangeeft wat er mis mee was zodat wij dit snel kunnen controleren en ervoor kunnen zorgen dat je je geld zo snel mogelijk terug krijgt.

    ABOUT retourneren & terugbetalen

    Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Om een artikel te retourneren, kun je de retoursticker en het retourbewijs gebruiken. En zo gemakkelijk gaat het:

    1. Plaats het artikel in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in het pakket.
    2. Doe het retourbewijs erbij.
    3. Plak de retoursticker op het afgesloten pakket.
    4. Vervolgens geef je het dan nog af bij het dichtstbijzijnde kantoor van PostNL.
    Mocht je de retourdocumenten in een uitzonderlijk geval niet ontvangen hebben, dan kun je ze heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken. Je vindt meer informatie hierover in de vraag Waar vind ik een retourlabel voor de retournering?. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch (ma t/m zo, 8:00 - 22:00 uur) door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

    Wij betalen je het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug via de betaalwijze die je hebt gebruikt. We mogen echter wel wachten tot het moment dat we de artikelen retour hebben ontvangen en gecontroleerd, of totdat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen!

    Je hebt bij ons altijd 100 dagen bedenktijd, en je mag daarom binnen 100 dagen je artikelen terugsturen zonder een reden op te geven. Je hoeft ons vooraf ook niet te melden wanneer je een artikel terug wilt sturen. Bij een voorafgaande aanmelding van de retour (nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 100 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Je mag gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice.

    Sjabloon Herroepingsformulier

    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

    Aan: ABOUT YOU GmbH
    Domstrasse 10
    20095 Hamburg, Duitsland
    E-mail: klantenservice@aboutyou.nl
    Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede, dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

    Besteld op/ontvangen op (*):
    Naam consumenten(en):
    Adres consument(en):
    Handtekening consument(en): (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)



    ________________________________

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

    Nadat je je pakket ontvangen hebt heb je 100 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Je kan gewoon gebruik maken van de retoursticker die bij de levering zit om je artikelen terug te sturen. Bij een voorafgaande aanmelding van de retour (nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 100 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Je mag gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Toch nog iets niet helemaal duidelijk? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Meer informatie over het recht van retour bij ABOUT YOU vind je in onze algemene voorwaarden (AV).

    Ja, je kan helemaal gratis je artikelen terug sturen. ABOUT YOU neemt de verzendkosten op zich. Mocht je geen retoursticker of retourformulier meer hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij sturen je graag een nieuwe toe.

    Het adres waar de retourzending naar moet worden verstuurd, staat op de retoursticker vermeld. De retoursticker staat op je ontvangstbewijs, en deze zit samen met de bestelde artikelen in je ontvangen pakket. Als je ontvangstbewijs er niet bij zat of als je deze verloren bent, kan je op je account op www.aboutyou.nl het retourbewijs en de retoursticker afdrukken. Het retourbewijs leg je in het pakket en de sticker plak je boven op je pakket. Je kan een retourzending altijd gratis afgeven bij elk PostNL punt.

    Ons adres: Antwoordnummer xxx

    Helaas kan dit nog niet. Je kan je pakket bij elk PostNL punt afgeven, of je kan het pakket direct aan de deur weigeren zodat de PostNL pakketbezorger hem weer mee terug neemt.

    Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over je retourzending nadat we deze ontvangen hebben. Het kan ongeveer een week duren, nadat je je pakket bij PostNL hebt afgegeven, voordat je een bevestigingsmail van ons ontvangt.

    Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en is gecontroleerd, wordt het bedrag tussen 3 en 14 dagen overgemaakt op je rekening. Dit gaat via de betaalwijze die je geselecteerd hebt tijdens het bestellen. Bij creditcardbetalingen schrijven wij het restbedrag terug op je creditcardrekening. Met een betaling via PayPal krijg je het geld terug op je PayPal account.

    Je kunt de documenten heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken:

    1. Meld je met je e-mailadres en wachtwoord aan bij www.aboutyou.nl
    2. Klik in de bovenste balk op ;Jouw naam+.
    3. Selecteer ;Account+.
    4. Kies in het overzicht de bestelling die je graag wilt terugzenden, en klik op ;Bestelling retourneren+.
    5. Er wordt een venster geopend. Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
    6. Klik op ;RETOURNEREN+ om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.

    Bij bestellingen zonder registratie met een account of overige vragen neem je contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder. Het factuurbedrag wordt je - na controle van de geretourneerde artikelen - vergoed via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen.

    Helaas is het niet mogelijk om een geretourneerd artikel direct te ruilen. Zodra jouw geretourneerde item bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het bedrag gecrediteerd via de betaalwijze die jij hebt opgegeven. Daarna kan je het artikel opnieuw bestellen.

    Wij willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice per email of telefoon. We reageren altijd binnen 24 uur op jouw klacht die je per email stuurt en gaan dan op zoek naar een oplossing. Binnen 14 dagen krijg je altijd een inhoudelijke reactie over jouw klacht. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen, mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    ABOUT account

    Wat leuk dat je je wilt aanmelden bij ABOUT YOU! Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op ;Aanmelden+, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op ;Nu gratis aanmelden+ en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken.

    Je kunt je helemaal gratis bij ABOUT YOU registreren. Met een account blijf je makkelijk op de hoogte van de status van je bestellingen, kan je zelf retourformulieren afdrukken en nog veel meer.

    Je kan je wachtwoord gelukkig altijd wijzigen. Klik op aanmelden om in te loggen, en klik vervolgens op Wachtwoord vergeten?. Hier kan je je e-mailadres invullen, waarop je vervolgens een mail ontvangt waarmee je je wachtwoord gelijk kan wijzigen.

    Als je bent ingelogd op je account, kun je daar je adresgegevens bekijken en bewerken. Om je e-mailadres, telefoonnummer of naam te wijzigen, neem je contact op met onze klantenservice. Zij passen het dan gelijk voor je aan. Dit kan via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder!

    Stuur een e-mail met daarin je wens aan klantenservice@aboutyou.nl en we zullen je account meteen verwijderen.

    Wij vinden het veiligstellen van gegevens erg belangrijk. Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens veilig altijd veilig bij ons.Natuurlijk worden bij ABOUT YOU alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt.

    Bij ABOUT YOU worden alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt. Indien je meer wil weten omtrent je recht op gegevensoverdracht (Art. 20 GDPR), kun je deze opeisen door een mailtje te sturen naar onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.nl

    ABOUT nieuwsbrief

    Onze nieuwsbrief houdt je op de hoogte van leuke acties, de laatste nieuwe trends en SALES in onze shop!

    Onderaan de homepage van ABOUT YOU vind je de optie om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Gewoon je e-mailadres invullen en bevestigen, zo simpel is het.

    Onze nieuwsbrief verschijnt alleen op de momenten wanneer we je op de hoogte willen houden van de laatste trends en speciale sales acties.

    Heb je je ingeschreven voor de ABOUT YOU nieuwsbrief maar ontvang je deze niet?
    Na het inschrijven voor de nieuwsbrief ontvang je een bevestigingsmail met een activeringslink. De inschrijving is pas afgerond als je op deze link hebt geklikt.

    Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
    Het kan zijn dat deze in je ongewenste e-mails terecht is gekomen. Als die er daar ook niet tussen staat, kan je altijd contact op nemen met ons service team via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. De klantenservice zal gelijk onderzoeken waarom je de ABOUT YOU nieuwsbrief niet ontvangt.

    Ontvang je op dit moment de ABOUT YOU nieuwsbrief, maar wil je deze niet meer ontvangen?
    Je kan je altijd afmelden voor onze nieuwsbrief. Dit doe je door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken, of door contact op te nemen met ons service team.

    Jammer dat je je wilt afmelden :-( Je kan je altijd afmelden voor onze nieuwsbrief. Dit doe je gemakkelijk door onderaan in de nieuwsbrief op de link te klikken. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met ons service team, die het graag voor je doen.

    ABOUT tech

    Wij willen natuurlijk dat jij altijd kan shoppen in onze shop zonder problemen! Is dat nu niet helemaal het geval? Neem dan contact op met ons service team via klantenservice@aboutyou.nl of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Wij zullen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen, en wij nemen ook alle feedback mee in de constante verbetering van onze shop.

    Tip: controleer of je de meest actuele versie van je webbrowser hebt gedownload en of JavaScript is geactiveerd. Kijk ook of je cookies hebt geaccepteerd. Hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de functies in onze shop.

    Cookies zijn kleine tekstbestanden die meestal vanuit een website op uw computer worden gepaatst. Als je een website opnieuw bezoekt, wordt de informatie uit de cookie automatisch gelezen en verwerkt. In onze shop gebruiken we bijvoorbeeld cookies om items in jouw winkelmandje op te slaan. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw bij ABOUT YOU aan te melden. Verder kun je dankzij het gebruik van cookies zien welke artikelen je voor het laatst hebt bekeken.

    De procedure voor het inschakelen van cookies is afhankelijk van je browser:

    Google Chrome Open het menu van de browser en ga naar ;Instellingen+ op. Onder de rubriek ;Privacy+ klik je op ;Inhoudsinstellingen+. Activeer vervolgens onder ;Cookies+ de instelling ;Lokale gegevensopslag toestaan+ (aanbevolen). Sluit het venster en vernieuw de pagina.

    Internet Explorer 9-11 Open het menu van de browser (versnelling) en ga naar "Internetopties" op. Klik op het tabblad 'Privacy' en verplaats vervolgens onder instellingen de schuifregelaar naar beneden om alle cookies toe te staan. Klik op ;OK+ om het venster ;Instellingen+ te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

    Mozilla Firefox Open het menu van de browser (knop ;Firefox+) en selecteer ;Instellingen+. Ga naar de sectie ;Privacy+. Stel de selectielijst naast ;Firefox wordt een kroniek:+ op ;Gebruikergedefinieerde instellingen maken+. Vink ;Cookies accepteren+ aan om cookies toe te staan en selecteer de opties ;Bewaren totdat:+ en ;ze niet meer geldig zijn+. Klik op ;OK+ om het venster ;Instellingen+ te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

    Apple Safari Open het menu van de browser (versnelling) en selecteer ;Instellingen...+. Ga naar de sectie ;Privacy+ en selecteer de instelling ;Nooit+ onder ;Cookies blokkeren:+. Sluit het venster en vernieuw de pagina.

    JavaScript is een scripttaal om gebruikersinteracties te beoordelen, de inhoud van de website te wijzigen, opnieuw te loaden of te genereren. Om comfortabel bij ABOUT YOU te kunnen shoppen, raden we je aan Javascript in te schakelen zodat je zonder problemen van alle functies in onze online shop gebruik kunt maken.

    ABOUT us & contact

    Wij zijn een jong bedrijf dat vanuit verschillende gebieden het beste samenbrengt: passie voor mode, unieke technologie en de infrastructuur van iin van's werelds grootste handelsgroepen. Bij ons hoef je niet lang te zoeken naar mode die je inspireert en bij je past. We helpen je precies datgene te vinden wat overeenkomt met je persoonlijkheid.

    ABOUT YOU GMBH
    Domstrasse 10
    20095 Hamburg Duitsland

    Directie: Sebastian Betz, Tarek M|ller, Hannes Wiese
    Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg, Duitsland
    Handelsregister nr.: HRB 120869
    Belastingnummer: NL 825476653B01

    Je kunt ons bereiken op:
    E-mail: klantenservice@aboutyou.nl
    Telefoon: 0800 / 022 99 67 (ma t/m zo, 8:00-22:00 uur)

    Je kunt onze klantenservice op elk gewenst moment per e-mail bereiken via klantenservice@aboutyou.nl en (ma t/m zo, 8:00-22:00 uur) telefonisch door te bellen naar het gratis nummer 0800 / 022 99 67. Gratis voor Nederlandse nummers, er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

    Wij willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice per email of telefoon. We reageren altijd binnen 24 uur op jouw klacht die je per email stuurt en gaan dan op zoek naar een oplossing. Binnen 14 dagen krijg je altijd een inhoudelijke reactie over jouw klacht. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen, mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).




    Kom je met de FAQs niet verder? Wij helpen je graag!